dinsdag, februari 07, 2006

Help, m'n dochter is verliefd!



Ik dacht dat het nog een paar jaar zou gaan duren, maar nee, Laura is verliefd..... En niet zomaar, nee, op wel 4 jongens tegelijk! Op Timothy heeft ze al een hele tijd een oogje, en die zit nu in groep 3, dus die ziet ze niet zo vaak. Dan hebben we Nick, Dylan en nu heeft ze het het zwaarst te pakken van Sven (rechts op foto), want die zou het worden als ze echt moest kiezen.

O, mam, hij zegt dat hij verliefd op me is (trap er niet in!) en hij wil m'n hand vasthouden en me optillen (wacht maar tot ie je laat vallen!) en hij wil met me trouwen (wat doen z'n ouders?). Ze is in katzwijm... Toch ben ik wel blij dat ze er 1 gekozen heeft, anders wordt het wel een hele dure Valentijnsdag...............

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com