dinsdag, februari 14, 2006

Sweet Sweet Valentine


Had ik vorige week (sorry!) nog verteld over Laura en de 4 gegadigden voor Valentijnsdag, vandaag was de dag en had ze het aantal gereduceerd tot 2. Voor zowel Sven als Dylan had ze een hartje ingekleurd (van tevoren eerst gevraagd naar de lievelingskleur van de heren) en die heeft ze vanmorgen gegeven...

Toen ik haar van school haalde en vroeg wat ze er van vonden zei ze dat Sven 'm eerst niet wilde hebben, maar later wel. "Ja", zei ik, "dat zijn jongens, wacht maar af." En ja hoor, toen ik haar weer naar school bracht had Sven een megahart voor haar gemaakt.

Geweldig, dat is zo makkelijk als je nog kind bent: je vindt iemand erg leuk, je tekent een hart en geeft dat gewoon. Als je ouder bent, ben je toch wat voorzichtiger...

Laura had dus een prima dag. En ik? Hoewel ik tegen beter weten in stiekem hoopte dat ik ergens een stille aanbidder zou hebben, was het toch jammer dat alleen de krantjes van de Gamma en de Appie door de brievenbus gepropt werden... Maar ach, mijn niet zo stille aanbidder kwam thuis met een bos tulpen, en hij weet gelukkig dat ik die veel mooier vind dan die achterlijk dure rozen............

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com