woensdag, juli 11, 2007

Daar ben ik weer......!



Uhhh....ja.....ehhhhh..... Nou, laten we het erop houden dat ik blogtechnisch gezien een soort van lenteslaap heb gehouden! :-)

Maarrrrrr... omdat ik hier en daar wel eens een hint kreeg dat het toch wel erg lang geleden is dat er iets nieuws te lezen was ben ik er maar weer eens voor gaan zitten. Er valt over de agelopen maanden best wat te vertellen (goh?!).

Ik zal jullie niet vervelen met een heeeeeeeeeeeel lang verhaal ineens, maar zal een aantal gebeurtenissen in kleine hapklare brokken gaan voorschotelen. Het moet ook niet ineens te gek worden, toch?

Dus op bijgaande foto's alvast een voorproefje van wat komen gaat. Vandaag? Ik durf niet te beloven dat het allemaal op 1 dag gaat lukken, doch, ik zal mijn best doen.

Anyway, het begin is er weer....

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com