woensdag, januari 17, 2007

Wil je koffie?


Zo, hoogste tijd om eens even bij te praten. Dus pak een kopje koffie en lees mee...

2007 is nog maar 2 weken onderweg of het eerste apparaat heeft het al begeven. In dit geval de telefoon. Eerst konden we af en toe niet meer bellen, daarna helemaal niet meer bellen maar wel gebeld worden, en nu kunnen we wel gebeld worden maar niet meer opnemen. Tijd dus voor een nieuwe telefoon, en die is zojuist bezorgd. Ben benieuwd!

Gisteren m'n bijna laatste EHBO-op-herhaling-les gehad. Was wel weer grappig, we moesten bij 6 verschillende slachtoffers de diagnose stellen en beslissen wie er als eerste afgevoerd ging worden. Ergens in Februari heb ik nog een inhaalles en in Maart echt de laatste...die eigenlijk de eerste was, maar dat maakt niet uit.

Laura is nog steeds aan het zwemlessen en hoewel ik de moed al een beetje aan het opgeven was, lijkt ze de 7-meter-onder-water nu eindelijk door te hebben! Nog 1 leskaart volhouden dus.

Had ik deze maand 2 nachtdiensten, nu is het aantal reeds opgelopen tot 6! Ach, ik vind het niet zo erg. Voordeel is dat er een aantal dagdiensten weggehaald zijn en dat is ook weer gunstig, oppastechnisch gezien. Wel oppassen, want er zijn al een aantal collega's die te maken hebben met serieuze rugklachten en de zorgzwaarte gaat eerder omhoog dan omlaag!

Verder heb ik een tweetal oude 'hobby's opgepakt. We zijn weer aan het legpuzzelen geslagen, iets wat Daan ook enthousiast aan het doen is (mama, past dit?) maar wat toch beter lukt met zijn eigen B-d-B puzzel. En ik ben weer met mijn kralen in de weer om kettingen te maken (zelfs in 'opdracht').

En dan is het bijna weer weekend! Jos heeft een druk programma, wat morgen al begint: etentje bij collega, vrijdag een concert met aansluitend cafébezoek ( ik blijf wel thuis hoor, geeft niets) en zondagmiddag het Winterbierfestival in Gouda. Tuuuuuuuuuurlijk! (Mijn revanche komt nog wel...)

Nou, ik heb jullie een beetje bijgepraat en ga weer stoppen voordat er nog meer onzin uitdwarrelt. Ik ga nog ff een bakkie zetten...

x

1 Comments:

Blogger Jos said...

Ik doet het ook voor jou hoor Nel!

12:32 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com