donderdag, december 28, 2006

The tree has left the building...


Pfffffffffff................!

Zo, de kerst is weer voorbij, dat hebben we weer gehad.

Eerste kerstdag zijn we naar Utrecht gegaan. Nadat we een tussenstop hadden bij Danny en Anja, alwaar Laura voor haar verjaardag nog een aanvulling kreeg op haar littlest pet shop- verzameling, zijn we met z'n allen naar Jos zijn ouders getogen. Opa en oma hadden voor flink wat pakjes onder de boom gezorgd dus de kinderen hebben er weer aardig wat speelgoed bij. Lekkere dingetjes gegeten en later ging de steengrill aan met nog meer lekker eten.

Omdat ik nachtdienst had, kon ik het er des nachts meteen weer aflopen.

Tweede kerstdag begon (nou ja, begon, ging verder) met het beantwoorden van een mailtje uit Curacao en het voederen van de katten van de buren. Daarna nog even tegen Jos aangekropen ( ;-) ) en nog een paar uurtjes geslapen. We waren helemaal klaar voor de aftrap van kerstdag 2.
Deze hebben we doorgebracht aan de keukentafel van Wilfred en ReneƩ. We zouden het allemaal niet te gek/ veel maken, we hadden tenslotte al een kerstdag achter de rug. Tja.........
Het begon met drank en uiteindelijk hebben we slechts een gang of 8 gehad. Ik kan wel zeggen, een zeer relaxte middag en avond! De foto's spreken voor zich...

En nu heb ik net de kerstboom het huis uit gezet. Wel weer jammer, maar hij werd een karikatuur van zichzelf, ging helemaal hangen. Maar niet uitvallen he! Meteen maar de hele kerstreut weggedaan, anders blijf ik met die dozen slepen.

Wat een ruimte weer, voel me toch een beetje leeg......

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com