donderdag, mei 22, 2008

Jaaaaaaaaaaaah, is ze weer!


Ja, ik weet ut, maar ik ga dit keer niet in de verdediging. Had er gewoon weer eens een tijdje geen zin in/ geen tijd voor/ etc.

Maarrrrrr, ik ben er weer ( voor zolang het duurt, hahaha!).
Natuurlijk niks gebeurd AL DIE TIJD, misschien komt dat stukje bij beetje hier te lezen.

Reden voor deze plotselinge ommezwaai zijn de 2 meiden van hiernaast. Ook wel eens gedacht hoe het zou zijn om een tweeling te hebben (voor de niet-tweeling bezitters onder ons)? Vooral......... druk!
Mijn buurvrouw aan rechterzijde (voor de kijkers links) heeft 3 meiden, waaronder een, je raad het al, 2-ling van 14 maanden.

Afgelopen dinsdag heb ik ongeveer een uurtje op ze gepast. Geweldig, maar ineens weet je weer dat je die ogen in je achterhoofd in moet schakelen. Dingetjes waar Laura en Daan geen aandacht meer voor hebben (lees: blaadjes, aarde, prulletjes) blijken voor de dames uiterst interessant en worden dan ook uitvoerig getest op met name eetbaarheid.

Waar de ene rustig blijft zitten, schiet de ander er vandoor. En omdat de dames het lopen ontdekt hebben ben je continue bezig. Gelukkig zat er in de bijgeleverde tas een rustmomentje (lees : koekje) en kon ik deze leuke foto's maken.

Megan(blond) en Gemma, het was gezellig!

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com