woensdag, februari 15, 2006

JIEIEIEIEIEIEHAAAAAAA!!!


Ik ben geslaagd!!! Vanavond werd ik gebeld door mijn docente, nu officieel collega zoals ze zelf zei en die kon mij vertellen dat ik dus geslaagd ben. Nou had ik zelf wel het idee dat ik m'n examen niet slecht gemaakt had, toch is het wel prettig als dit ook bevestigd wordt.

Heb ook de cijfers gekregen maar die zei ze zo snel, en de lijst krijg ik nog thuisgestuurd, dus doe ik het naar eer en geweten uit m'n hoofd:
Medisch Fundament 8,5
Medische Terminologie 8,1
Omgang met zieke medemens 7,5
Medische Correspondentie 8,5
Medische Ethiek 7.0
Medische Administratie 6.5

Niet slecht dacht ik zo. Mochten mijn hersencellen in alle euforie toch niet alles goed opgeslagen hebben dan zet ik ze er nog wel een keer op als ik de lijst heb gekregen.

Nu ben ik gewoon eventjes heel blij......

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Van Harte Gefeliciteerd vanuit IJsselstein.

10:27 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Van harte!

Dat je wat lager scoort met Medische Ethiek kan ik snappen; als je jarenlang in een bejaardentehuis werkt zou ik het ook niet zo nauw nemen met ethische regels omtrent Euthanasie...(zei ik dat hardop?)

9:02 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

he martien, van harte he!!
nu weer even op adem komen met die extra vrije tijd.
groetjes angelique

8:23 p.m.

 
Blogger Daniel said...

Mag je nu eindelijk legaal aan Jos zitten, zonder dat hij om papiertjes moet vragen! ;-)))

2:48 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com