zaterdag, februari 25, 2006

Hij is naar Amerika...

Berend Botje (lees Jos)
Ging uit varen (nou, dat dacht ik niet)
Met zijn scheepje (mag het een 767 van Martinair zijn?)
Naar Zuid-Laren (of is dat aan elkaar?)
De weg was recht, de weg was krom (misschien de strepen in de lucht)
Noooooooooooooit kwam Berend Botje weerom (nou, dat is ook weer een beetje overdreven)

1,2,3,4,5,6,7 ( 8,9,10,etc.)
Waar is Berend Botje gebeleven (ik heb wel een idee)
Hij is niet hier, hij is niet daar (waar?)
Hij is naar Amerika (hij wel)

Ja ja, Jossie is in The United States of A, mazzelaar. Beetje werken (2 dagen), beetje vrij (5 dagen), beetje fun in Orlando beleven. Ik heb persoonlijk van hem vernomen dat-ie er ook echt is aangekomen en hij zou proberen om zijn log vanuit daar bij te houden. Mocht dat niet lukken ( tis toch Amerika), zal ik jullie hier een beetje op de hoogte houden.

To be continued, hier of daar......


P.S. Ik zit hier op een Appel te rammelen en nou had ik er een leuke foto bij gezocht, kan ik 'm er niet bij plaatsen...... Jammer, moeten jullie het even zonder foto doen (krijggie vollugundu week zat van ben ik bang).

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com