dinsdag, maart 21, 2006

Game, set and match.......!



En matchen doen we, m'n nieuwe vriend en ik. Ik geef toe, het was geen (40)- love at first sight (een zwarte had mijn voorkeur) maar hoe langer ik naar 'm kijk, hoe leuker ik 'm ga vinden!

Ik heb het hier over mijn nieuwe ( nou ja...) autootje. De vorige heeft er geen zin meer in, werd met de sneeuwval aangereden en heeft daarna de fut niet meer gehad om helemaal te herstellen. Goed balen natuurlijk want ik kon er niets aan doen maar zat wel met de gebakken peren! Oké, hij was al wel oud maar om nou zo aan je eind te komen...

Toen dus het besluit genomen om een vervangend exemplaar te gaan zoeken. Ging me toch wel een beetje aan het hart want we hebben best wel wat herinneringen aan 'Sjees'. We hebben Tim er in thuis gebracht om maar een voorbeeld te noemen...

Internet afgespeurd, een aantal gegadigden bekeken die het dan toch net niet waren, vanmorgen eerst een zwarte bekeken die er stoer uitzag maar waar Jos z'n twijfels bij had, om dan uiteindelijk bij deze uit te komen waar we allebei een goed gevoel bij hadden.

Weer een 205, is toch wel mijn ding (ach, als je je ogen een beetje dichtknijpt is het net een Cherokee), maar dan wel een heuse Roland Garros edition! Getint glas, schuifdakje, electrische ramen, centrale begrendeling, gedeeltelijk lederen bekleding en ik heb zelfs weer muziek! Alleen die groene kleur, daar moet ik wel aan wennen, niet echt mijn favoriete kleur voor een auto. Is wel weer een aardig voorzetje voor een passende naam: graspol, de groene draek, green lion is ook al geopperd, dus dat komt wel goed.

Waar het op neer komt is dat ik er eigenlijk heel blij mee ben, ik pimp 'm wel gewoon helemaal Martine-like. De match is er al, de rest komt ook wel......

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

"The Green Monster" is een naam, waar met name Jos een goede herinnering aan zal hebben....."Look, Utters!"

8:18 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com