vrijdag, augustus 11, 2006

Mozaiek- freak


Tja, met zulk weer ( het lukt trouwens ook best met mooi weer) moet je toch zorgen dat je iets om handen hebt. Als mijn kinderen het toelaten is dit in mijn geval : mozaieken. Klinkt en is misschien truttig maar het is leuk en verslavend......

Toen de temperatuur nog ruim10 graden hoger lag, heb ik bijvoorbeeld een tafeltje van een nieuw blad voorzien. Onderstel weer netjes in de verf en nu staat ie met een mooie boeddha erop gewoon mooi te zijn.

Inmiddels ben ik al met mijn 3e spiegel bezig, en aangezien ik net de zoveelste Nicci French uitgelezen heb (met nog 2 verse op voorraad) en even het verhaal moet laten bezinken voordat ik aan de volgende begin, ga ik denk ik maar met de bewuste spiegel verder.

Je moet wat, met dit weer................. toch?

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com