dinsdag, juni 13, 2006

Moeder, wat is het heet.....!

Pfffffffffffffff......! Ja, ik weet het wel, niet zeuren, we wilden toch mooi weer? Is ook zo, maar het is wel warm! Echt van dat weer dat je de ventilator buiten zet voor wat verkoeling. Het moet niet gekker worden. Jos is vanmorgen al een stukje op de motor weggeweest, ik moet er nu even niet aan denken.

Waar ik ook niet aan moet denken, maar waar ik niet onderuit kom, is bedden verschonen, verder hoopt zich nog een stapel "strijk" op die ik denk ik straks maar buiten ga doen en zo zijn er nog wel meer klussen van huishoudelijke aard.

Maar goed, stukje bij beetje, met af en toe een moment van bezinning (waar ben ik mee bezig?) kom ik er wel en hoor je mij niet klagen...

Groeten maar weer...

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com