donderdag, augustus 03, 2006

Wat een weer weer...


Persoonlijk houd ik best wel van een stevige onweersbui zo nu en dan (meer dan dan nu) . En dan nog het liefst met een paar van die enorme flitsen. Mooi man...!

Als de regen het een beetje toelaat ga ik ook wel eens buiten zitten kijken. Iedere gek heeft zijn.........
Het rommelt en flitst nu ook wel wat boven Wad in 't veen, doch een knetter van een onweersbui is het nou ook weer niet.

Regen......ja, regen in overvloed, dat komt nu echt met bakken naar beneden zetten! Effe de maand Juli rechttrekken denk ik. En hoewel 32 gr. C ook niet echt alles is, ben ik hier eigenlijk wel weer op uitgekeken. Ut is ook nooooooooooit goed!

Na regen komt zonneschijn. Van mij mag het weer!!!!
Het regent pijpestelen. Ja, behoorlijk.
Het komt met bakken uit de hemel. Nog zo'n klassieker.
Alle regen komt van boven.
Als de kikkers kwaken in het riet, gaat het regenen of niet. Laat die kikkers zowieso maar wegblijven.

Anyway, ik zeg: stoppen met die regen en knal die zon er maar weer in!

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com