vrijdag, augustus 18, 2006

New and improved.........?


Na 2 jaar in ons bezit is de HD uiterlijk veranderd. Er zit niet alleen een ander stuur op, maar ook andere spiegels.

Ik zal met het stuur beginnen. Hier had ik hoge verwachtingen van. Ik heb namelijk al na zo'n 10 minuten last van tintelende dan wel "dooie" vingers wat het sturen en schakelen niet makkelijker maakt.
Dus dacht ik, ander stuur, andere houding, dit moet lukken. Al tijdens de eerste testrit werd het tegendeel bewezen. Al snel had ik er weer last van jammergenoeg. Er schijnen ook een soort gewichtjes te bestaan die je in je stuur kunt monteren waardoor het trillen van het stuur wordt tegengegaan. Dat moet ik dan maar eens gaan proberen.
Verder moet ik erg aan het stuur wennen. Ik vind het wel mooier staan, maar niet prettig sturen. Dit in tegenstelling tot Jos, die is er helemaal weg van.

Dan de spiegels. Komt eigenlijk op hetzelfde neer. Zijn mooier om te zien, maar ook een stukkie kleiner waardoor ik tijdens het rijden niet kan zien wat er achter me zit. Spiegels stellen? Ik heb ze alle mogelijke kanten opgedraaid, maar zonder succes.

Klinkt niet erg positief he? Ik wil de donateurs ook niet tegen het hoofd stoten en Jos zegt dat het allemaal een kwestie van wennen is, dus ga ik zondag nog maar een keer wennen, naar Breda en terug.........

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com