zondag, oktober 01, 2006

Mama..


Vandaag is het al weer 7 jaar geleden dat mijn moeder overleed.

Ik weet nog hoe reddeloos verloren ik me voelde. Mijn mama, mijn basis, ik ging haar verliezen. Hoe ontzettend moeilijk maar ook dierbaar de laatste momenten waren. Samen met mijn broers was ik bij haar. Zij heeft ons ooit als eerste vastgehouden, met z'n 3en hielden wij haar als laatsten vast. Ze heeft ons op dat moment laten zien dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde.

Ik mis heel veel dingen van mijn moeder. Zomaar een knuffel, haar maffe bijnamen voor mij en nog zo onbeschrijfelijk veel meer, maar ook de briefjes. Zeker toen ik nog thuis woonde schreven we elkaar voor allerlei doeleinden briefjes. Ik wilde dat ik ze allemaal nog had......

Mama, ik mis je...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel mooi geschreven Martine, ik sluit me er bij aan. Zoals jij het kan beschrijven, zo voel ik me.

xxx Peter

9:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi geschreven Martine, ik sluit me er bij aan. Zoals jij het kan beschrijven, zo voel ik me.

xxx Peter

9:06 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com