vrijdag, december 22, 2006

Goede voornemens


Ik had er een paar.......... en ik heb er weer een paar. Een paar van vorig jaar kan ik zó doorschuiven naar komend jaar, daar is namelijk weinig van terecht gekomen...

Maar omdat ik toch hoop blijf houden dat het goed gaat komen neem ik ze dit jaar gewoon weer mee. Net vakantiedagen, alleen dan anders.

Eén, of eigenlijk drie van die voornemens zijn Live, Love, Laugh. Dit bord staat al een paar weken als een soort Mantra boven de open haard. Ik kijk er dus iedere dag naar en probeer het na te streven.

Het klinkt best leuk, en het staat er ook zo makkelijk, maar er zijn soms best van die dagen dat het me effe net niet lukt. Dan voel ik me wel eens alleen (terwijl ik dat niet ben) en verdrietig etc. Maar er komt (gelukkig) altijd weer een moment dat ik denk: Kop omhoog en doorgaan! En dan is het leed weer even geleden zeg maar.

Omdat het niet mijn bedoeling is dat ik iedereen zo net voor de kerst nog even een depressie aanpraat, kan ik melden dat er juist ook heel veel momenten zijn dat het allemaal wél lukt en de mantra zegeviert. En das maar goed ook!

Omdat ik het toch niet helemaal kan laten heb ik morgen nog een ietwat treurig kerstverhaal(tje) voor jullie...

Ik wens jullie allemaal een leuke kerst!

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com