woensdag, november 08, 2006

Mag ik even jullie aandacht?!


Als iemand die ik ken iets knaps, leuks, grappigs of bijzonders doet, wil ik daar graag een stukje aan wijden en het even onder de aandacht brengen.

Laat ik nu iemand kennen die dat gedaan heeft...

Ik heb het over Ard. Ard is getrouwd met de zus van mijn schoonzus (niet te ingewikkeld toch?). En Ard heeft een boek geschreven. Een boek schrijven op zich vind ik al knap (plot bedenken, er aan beginnen en dan ook nog afmaken) maar als dat door een bekende gedaan wordt, is het nog net effe leuker!

Eergisteren kreeg ik een mailtje dat de eerste exemplaren medio december gedrukt worden. Ik ga het in ieder geval bestellen en laten signeren (ach, ik ken de schrijver :-) )

Het belooft een spannend boek te zijn. Als je benieuwd danwel nieuwsgierig bent geworden, kijk dan eens op de site van Free Musketeers. Daar is het te vinden en te bestellen.

Enneh...Ard, echt onwijs knap van je! Ik ben er benieuwd naar en wil het graag lezen!

Toedels!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat ben jij toch een geweldige lieverd, dat je m'n boekie zo aanprijst.

een hele dikke zoen
Ard

3:02 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com