donderdag, december 14, 2006

Up 2 deet


Hoogste tijd om weer eens even bij te praten over de afgelopen tijd. Wat was er allemaal...

Allereerst was daar Sinterklaas. Dit is zowel thuis als op het werk gevierd. Dit jaar zijn we naar Jos zijn werkplek gegaan om eens te kijken of die goeie oude man nog iets meegenomen had. Nou, gelukkig maar, dat was inderdaad het geval. Ik was aangenaam verrast want er blijkt wél een leuke sinterklaas-liedjes-cd te bestaan. Er was namelijk een Pietenband die zeer originele liedjes speelde. Na teksten op zeg maar Top-40 nummers riedelden ze daarna door met o.a. Mustang Sally en nog meer leuks. Ja, wij moesten toch ook een beetje de ochtend doorkomen.

Hoewel het feest natuurlijk niet voor Grote Mensen is, heb ik zelf ook nog een beetje de (hulp) sinterklaas uitgehangen.

Max heeft buiten weer voor binnen geruild. Was hij eerst alleen maar buiten, behalve om te eten, nu zit, ligt, hangt en slaapt-ie weer hele dagen op de vensterbank. Naast dat er weer hele plukken haar liggen zit hij ook regelmatig met zijn neus tegen het raam naar buiten te staren. Het bewijs kan ik dus fijn dagelijks van de ramen afvegen.

Verder ben ik met Daan naar het ziekenhuis geweest voor een typisch jongensprobleempje. Na een onderzoek en een echo blijkt het allemaal nog wel mee te vallen en hoeft er niet direct iets te gebeuren.

Onvermijdelijk na 5 december is het inhalen der kerstboom. Die staat ondertussen weer een beetje verlicht te zijn. Dit jaar eens op een andere manier. Ik ben nogal van rood en zilver in de boom. Deze keer hangt er eigenlijk van alles in. Zeer bling-bling kan ik wel zeggen. Ook wel eens leuk maar....

Toen viel het boek van Ard in de bus waar ik meteen in ben begonnen. Ik moet zeggen, het leest lekker en ik heb 'm bijna uit (binnenkort een recensie :-)

Frans/Snarf was jarig en dat hebben we gevierd. Het was weer lachen, gieren ende brullen. Niets op ook........
De volgende avond nog 'even' aan 1 van de gezelligste keukentafels in de umgebung gezeten. Best een bijzondere tafel ook. Kan namelijk roepen: "Zit je dan?"

Zo, dat was het wel weer zo'n beetje, jullie zijn weer bij!

Toedels!

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com