vrijdag, december 15, 2006

Recensie


Ik heb het uit.... en ik vind het geweldig!! Echt een aanrader!

Toen het boek in de bus viel ben ik er meteen aan begonnen. In het begin moest ik even wennen, ik hoorde Ard zeg maar voorlezen. Maar al snel begon het verhaal zich voor mijn ogen af te spelen.

Lekkere korte hoofdstukken, van verleden naar heden en weer terug. Leest heel vlot.

Hoewel ik het verhaal al een ietsiepietsie gehoord had, was het niet voorspelbaar. Tot het einde toe spannend.
Wat ook heel leuk is, is dat er herkenbare plaatsen hier in de omgeving in voorkomen.

Ik ga geen samenvatting geven van het verhaal want het is veel leuker om het zelf te lezen!
Dusssssssssssssssss........................... kijk even een paar blogjes terug om te kijken hoe je aan dit boek kan komen.

Ard, ik heb jouw boek met heel veel plezier gelezen. Echt knap dat je dat zo allemaal kunt verzinnen en dan ook nog beeldend kan verwoorden. Mocht het een bestseller worden dan heb ik tenminste een eerste druk! Goed gedaan, man!

Het Geluk, Ard Swarts

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

martine wil je met me trouwen ard

9:17 p.m.

 
Blogger Martine said...

;-)

10:20 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ook ik heb de eerste druk van deze bestseller. Wordt vast veel geld waard.
Van het beging tot het eind zitten smullen. Dan Brown uit Gouda!!!!!

Groetjes Margriet

12:52 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com