zondag, oktober 15, 2006

Shi-hi-hit !!!


Zo heel af en toe komen er wel eens kleine wensjes uit... Gisteren kreeg ik de kans om in een Porsche 911 (was niet nodig) GT3 het circuit van Spa Fra... (o nee, kléine wensjes) Zandveurt te verkennen. Echt geweldig!

En dan was het niet met een gangetje van "2 miles an hour so everybody sees me" NEEN, het was nogal een serieuze snelheid, waarbij ik best een aantal schietgebedjes heb gedaan dat ik niet de eerste zou zijn die uit de bocht zou breken.

Maar nee, Tine bleef netjes ín de Tarzanbocht (ik,ík, ín een zwarte Porsche, door de Tarzanbocht). Eerlijk gezegd wel cooler dan de P.C. Hooft.........

Dus nu kan ik eindelijk eens zeggen: Die blonde in die zwarte Porsche, dat was ik!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Was hij zo zenuwachtig dat hij niet in staat was die foto's in bikini op de motorkap ook direct te maken?

5:54 p.m.

 
Blogger Martine said...

Ik dacht dat jíj dat zou doen in Brazilië....... :-)

8:36 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com