donderdag, oktober 05, 2006

Tadáááááá!!!


O, ik hoor jullie denken "niet weer een pompoen". Maar dees is wel een beetje bijzonder...

Ja ja ja, met toch wel een beetje trots presenteer ik jullie deze one-of-a-kind-Harley-Davidson-pompoen.

Zoals wel eens meer gebeurd is, had ik zoiets van wie A zegt moet ook B zeggen, dus ben ik vanmiddag weer eens aan de handenarbeid gegaan. Allereerst had ik gisterenavond al een logo getekend en uitgesneden. Vanmiddag heb ik die eerst op de pompoen overgenomen, wat niet zo makkelijk was als het leek want de pompoen is rond. ( Oh? )

Daarna heb ik een hele tijd getwijfeld. Zal ik 'm zo houden ( ik vond 'm eigenlijk wel gaaf zo), of zal ik gaan snijden? Nou, dat laatste genoot toch de voorkeur dus heb ik me nogmaals in het uithollingsproces gestort. Toen kreeg ik spijt, hij was toch al leuk? Ik had zo het gevoel dat ik het arme ding helemaal ging verknallen.

Maar gesterkt door het motto "anders-koop-ik-er-nog-één-want-ik-heb-het-logo-nog-dus-ik-kan-hem-zo-weer-
opnieuw-maken" heb ik toch maar doorgezet.

Het was even een werkje maar het resultaat mag er wel zijn, vind ik.

Oordeel zelf......

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ziet er erg gaaf uit.
Misschien een nieuw beroep gevonden?

2:12 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com