dinsdag, oktober 31, 2006

Happy (?) Halloween


Hoi Pipeloi

Vandaag is het Halloween, lekker griezelen en gruwelen etc. Nog niet echt veel van gemerkt. Mijn dag begon eigenlijk wel onverwacht goed!

Ik schreef het een jaar geleden al, hier speelt het niet zo en als kinderen al een poging doen, zo las ik bij het AD, dan krijgen ze als antwoord op hun vraag : "Je snoep of je leven" , "Dan maar jullie leven". Toegeschreeuwd door een niet zo vriendelijke meneer die vervolgens door boze ouders in elkaar wordt geslagen......Happy Halloween!

Volgens mij is Halloween helemaal niet zo happy, die pompoenen kijken vaak boos de wereld in (uitzonderingen daargelaten), Michael Myers (die met dat masker) was ook niet zo blij en die rammelende skeletten hebben ook hun plezierigste tijd wel gehad!

Over pompoenen gesproken: it was a bad year for the pumpkins! Ik heb mun stinkende best op een aantal exemplaren gedaan, die vervolgens binnen een week in elkaar zakten......bwuh!

Om het nog een beetje happy te maken heb ik Brono op een pompoen gezet (Olav vind ik eigenlijk leuker maar die krijgt z'n beurt nog wel).

Anyway................... HAPPY HALLOWEEN!!!

 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com